tisdag 13 april 2010

The end of an era

Jaha. Hur lite jag än ville att det skulle ta slut så tog det slut i varje fall. Min utbildning till lärare i Livsyoga är nu avslutad. Och det känns tomt. Slutet på något underbart.

Underbara yogapass.
Underbara insikter.
Underbara känslor.
Underbara människor.

Jag har funnit vänner för resten av livet. Jag är sååååååå lyckligt lottad vad gäller den saken.

Jag var inte riktigt beredd på att jag skulle få ut så här mycket av utbildningen. Jag trodde att vi skulle få x antal pass att lära oss så in hell noga, kanske lite historia om yoga, saker att tänka på när (om) man startar upp företag. Jag hade inte riktigt räknat med att få göra en sådan hisnande resa inåt. Lära mig så mycket om mig själv. Bli så här lycklig.

För jag är verkligen tokglad just nu. Mitt i all denna saknad efter min klass, så är jag glad som en hel flock med lärkor. Mitt bland tårarna finns den djupa glädjen. Lyckoruset. Och by God vad jag förtjänar att få känna så, vara där. Du också.