tisdag 18 augusti 2009

I AM OBSESSED!!!!


Läs den! Jag har hittat årets bästa bok. "Twilight" av Stephenie Meyer. Jag har svårt att tro att jag kommer ens nära den läsupplevelsen mer i år. Faaaaaaaaantastisk!
Jag har lånat den av stora J's pojkvän, som har den goda smaken att liksom jag gilla att läsa på engelska. Helt klart är dock att denna bokserie har sin självklara plats i min egen bokhylla. Och filmen ska stå i dvd-samlingen. Det bara är så.
Jag läste ut boken sent i går, men jag kan inte släppa den. Ständigt i mina tankar. Alltså måste jag snabbt läsa fortsättningen "New moon", samt se filmen.

About three things I was absolutely positive.
First, Edward was a vampire.

Second, there was a part of him - and I didn't know
how dominant that part might be - that thirsted for my blood.

And third, I was unconditionally and irrevocably in love with him.