fredag 19 mars 2010

Nymålat

Ful hand. Fast ringarna är tjusiga.



Fin hand. Alldeles nylackad. Jag gillar rött, på allt från smink till kläder till inredning. Jepp, rött is the shit.

Jag har hittat en mycket trevlig nagellacksblogg, Nailtastic. Man behöver inte vara galen i nagellack för att uppskatta färgprakten där. Själv har jag alltid gillat nagellack, och att måla naglarna, men jag är dålig på att måla dem själv. Fast nu blev jag visst inspirerad.

Jag gillar att köpa små flaskor. Eftersom jag målar sällan så känns det inte lika surt när flaskan är dålig om det inte är så mycket lack kvar i den. Så Depend och Mavala följer ofta med mig hem. Just här har jag Depend Nr.40. De har även en lite miljövänligare remover som jag varmt kan rekommendera

Ah, yta... Är det inte härligt så säg.