söndag 5 december 2010

Bye bye Zarcillo

Igår jobbade jag min sista dag. Och vilken överjävlig dag det var.
Vi kan ju börja med att ta det enkla faktum att jag jobbade själv i 8 timmar.
Allt i butiken kostade 10 kronor.
Örebroare är bra på att handla när de kan fynda. (Men inte annars för hade de varit det hade jag haft jobbet kvar.)
Det var kö, stundtals till och med utanför butiken, i ungefär 6 timmar. (Av 8)
Man kan lugnt påstå att jag är lite knäckt även idag.

Perny med make och dott tittade in, men de lyckades knappt få kontakt med mig. Enligt Perny var jag som en robot. Och älskade lilla hon var ett under av vänlighet och köpte energidryck till mig. Jag hade nog tappat gnistan långt innan stängning om det inte varit för den. Hon tog en bild på kaoset som finns att se här.

Nu är det färdigjobbat på Zarcillo, och med tanke på att mina chefer tycker att det går bra att jobba själv en sådan där dag, så kommer jag inte sakna det. Och jag räknar iskallt med att få finfina referenser från dem.

Snart dags för bokcirkel där vi välkomnar två nya medlemmar!