söndag 4 november 2012

Dagens 4 november, utan en enda bild

Outfit: Vinröda leggins, svart linne, båda från H&M. Och bara det. Hela dagen. För det är söndag.
Smink: Nej. För det är söndag.
Nagellack: Började dagen med Mojito från Ciaté, men nu är det Orient express från IsaDora.
Doft: Min egen. Har duschat så jag luktar inte bakfylla och svett i varje fall. Det hade jag kunnat göra...
Väder: Utomhus. Där jag inte varit idag.
Klocka: Inte ens i en sekund.
Fika: Kaffe med massor av mjölk. Och så lite godis.
Middag: Porchetta, sallad och frittar. Ny söndagsfavorit. Slow food at it's finest.
Pryl: Borste till mitt übertrassliga hår.
Sysselsättning: Försökt få bort gammal hårfärg med Colour B4. Gick väl sådär kan man säga. Känns som att jag bara slitit extra mycket på mitt stackars hår och blivit 150 kronor fattigare. Fast kanske att utväxten inte ser lika skarp ut.
Kvällsdrink: Tror inte det. I så fall vatten.
Barnabråk: Hinns ju med. Skällde precis ut dem för att de bråkat med katterna. Igen. Skönt att höstlovet är slut nu.
Kvällsnöje: Vore ju käckt om vi hann titta på någon av våra nya filmer, men jag blir inte ledsen om det blir Doctor Who.