torsdag 1 november 2012

Tre tomma no.12

Den här trean har legat så länge i bildarkivet att nästa tre redan ligger och väntar. Det får bli en annan dag så. Idag visar jag upp det här som jag gjort slut på.


Jaha. Så gjorde jag slut på nattkrämen från Cliniderm Age correct också. Bye bye den serien. Har redan bloggat den och då fick den
Betyg 3/5
Plaståtervinning

Bästa nageloljan? Jag tycker det. Scratch Nail food är superbra, doftar gott och jag gillar pipetten som gör den lättdoserd. Tyvärr var den slut när jag skulle ersätta den så just nu använder jag en annan.
Betyg 5/5
Glasåtervinning

I en av mina Glossybox fick jag den här tandkrämen från Brilliant smile. Whitening så klart, vad annars när den kommer från Brilliant smile? Smakar som att gå till tandläkaren ungefär.
Levererades i en jättefånig ytterkartong som jag redan lagt i pappersåtervinningen. Den här blir sorterad i plaståtervinningen.
Betyget är egentligen 4/5 men den där superlöjliga ytterkartongen drar ner betyget till 1/5. Förbannat resursslöseri!