torsdag 24 december 2015

God jul-Dagens!


Låt: Valfri jullåt. Jag gillar personligen "När får vi klapparna?" med Lars Vegas Trio.
Outfit: Mönstrad kjol, svart linne och vit spetstopp - allt från HM. Minns inte var jag köpte strumpbyxorna, men gissar på HM där med.
Smink: CC creme från Luméne, brynskugga från Clinique, ögonskuggor från HM, eyeliner från Elisabeth Mott, mascara från L'Oréal, blusher från Sleek, läppstiftet är det skirt guldiga från Max Factors Star Wars-minikollektion.
Nagellack: Chancer från Butter London.

Frisyr: Sa ju att jag var brunett igen.
Doft: Vanilla touch från La Rive. Eftersom älskade maken önskade att jag skulle lukta "sådär vaniljkakigt" idag.
Smycke: Långa örhängen med strass från HM.
Klocka: Tissot PR100 i bi-colour med champagnefärgad tavla.

Frukost: Te och macka och godishus.
Fika: Allt julgodis som mamma ställer fram. Gissar/hoppas på bondkakor.
Middag: Julmat. Min svåger och jag ska säkert "slåss" om den gravade laxen, för det brukar vi göra.

Pryl: Godishus. Att räknas bland saker jag aldrig blir för gammal för. Som jag led d åren de inte fanns att få tag på. Men jag saknar barndomens mjölkkyssar.
Träning: Pass på den.

Kvällsnöje: Hoppas jag inte missar Karl-Bertil i år. Igen. Och julklappsöppning.

Att tillägga: God jul sötnötter!