tisdag 2 november 2010

Larvigt nöjd!

Har så äntligen kommit mig för att lacka på mitt Traderafynd. Känns fint att kunna använda sig av sina två obsessions på samma gång. Nagellack OCH Twilight. Kan det bli bättre? Inte om man är jag just idag i varje fall.


Det finns totalt 12 lack i den här kollektionen från Nox, och det jag har på mig heter Sugar plum. De har märkligt ovampyriska namn i den här kollektionen, men WTF. Huvudsaken är ju att de är snygga. Och att det är ett Cullen-crest på flaskan. Och det är det ju.


Som synes är det Twiligt på riktigt, ingen som bara suttit och klistrat på ett märke på en flaska för att lura fanatiker som mig. Det står Summit på det och hela konkarongen.

Färgen då? Iridescent purple, jo jag tackar jag! Hela spektrumet från mörkt rosa till lila via blått. Det skimrar och skiftar så jag blir alldeles till mig av lyckorus. Jag älskar det!

I morse frågade älskade maken mig om jag ville veta om han beställde övriga 11 till mig i julklapp. Funderar på det. Det kan ju vara bra, med tanke på att jag varit på vippen att beställa därifrån själv. Kan ju bli lite tokigt om jag sitter med dubbla lack. Eller jättetrevligt.