måndag 10 mars 2014

You can have my whole life if you want me-Dagens


Låt: "If you want me" med Kite.
Outfit: Svarta tights, t-shirt med Union flag, svart huvkofta från H&M, svart kjol från Indiska.
Smink: Som synes inte. Mina ögonbryn är dessutom en skog. Orkar inte...
Nagellack: Transfusion från Glitter gal en liten stund till.
Frisyr: Fläta. Finns där under huvan.
Klocka: Inte idag heller.
Smycke: Mina ringar.
Fika: Te och nötter.
Middag: Spagetti och köttfärssås, caprese med oliver som förrätt.
Pryl: Glasögon.
Sysselsättning: Läst, pratat med mamma, skällt på tween.
Träning: Komma i kläder.
Kvällsnöje: Bok eller fic.
Att tillägga: Håller på att spara ihop till nästa tatuering och har kommit så pass att det börjat bli dags att fundera på vilket motiv jag ska välja. För helt plötsligt är jag inte himlastormande sugen på evighetsåttan. Någon gång men inte just nu. Tror jag.