onsdag 27 september 2023

Bullet journal för oktober

Tiden går som vanligt ganska fort, och jag har ganska nyss blivit klar med sidorna i min bullet journal som det är tänkt att jag ska använda mig av i oktober. Hösttema.


Oktober blev höstigt brun i år, även om min washitejp har inslag av både grönt och rosa och orange. Brunt är ändå en ganska ovanlig färg för mig att använda. Washitejpen kommer från webshopen Sarah Frances. Pennorna är en ljusbrun från Adlibris och en mörkbrun från Stabilo. Tombows i färgerna 026 Yellow gold, och 990 light sand.
Inleder oktober med texten till "October" med U2, och en månadsöversikt.



Min plan var att använda den ljusare Tombowen som highlighter under diverse rubriker den här månaden, men mängden gånger jag tog fel och använde den mörkare... Ungefär alla gånger, med start på det här uppslaget. Bara att gilla läget och låtsas om som att det var meningen, men jag vet nog.
Här är i varje fall kassaboken och uppslaget för månadsbok (kommer bli Dickens) och nagellack.



Vanor och humör på ena sidan, en rad om dagen på den andra. Japp, tänkte ljus highlighter även här. Fasiken.



Uppslaget för diverse träning. Stretch och dagens uppdrag på ena sidan, Yoga with Adriene på den andra. Självklart hade jag tänkt att det skulle vara ljus highlighter.



Äntligen fick jag till det med den ljusa av de två. Veckouppslag som ser ut precis som alltid annars. Gott om plats att anteckna saker som händer i veckan. Jag brukar skriva in bloggplaner och mat, bland annat, men det är sådant som jag fyller i allteftersom månaden går.