onsdag 13 juli 2011

Haveri

Jaha.

Min älskade laptop har tydligen gett upp. Sitter med barnens dator och skriver det här.

Och vad hade jag nu på laptopen som jag känner att det vore tråkigt om jag aldrig mer kom åt?

  • Alla mina ansökningar samt ett sjujävla snyggt cv.
  • Massor, massor, massor av foton. Från stora J:s student och min 40-årsfest. Bland annat.
  • 4 manus i olika stadier av skräp, varav ett som inte alls är skräp och som jag lagt ner en hel del jobb på. 20 sidor jobb närmare bestämt.

Så att jag satt igår och funderade på att göra en backup och att jag sedan struntade i det - det känns ju som min sämsta idé någonsin. Silly me...

Hoppas hoppas hoppas att det går att rädda fotona och dokumentmappen. Övrigt skiter jag i, ärligt talat.

Och så har jag mensvärk också. En olycka kommer sällan ensam.