tisdag 11 februari 2014

Have you lost your way-Dagens



Låt: "Aftermath" med Adam Lambert har klingat i hjärnan sedan jag öppnade mina melerade i morse.
Outfit: Myskläder.
Smink: Nej.
Nagellack: Nakennaglar. Ytterligare ett tecken på att jag inte är på topp.
Frisyr: Nytvättat.
Doft: Schampo.
Klocka: Älskade maken har en snygg Omega på sig. Jag har ingen alls på mig.
Smycke: Ringarna.
Fika: Te.
Middag: Pannbiff med lök och kokt potatis. Såsen var tydligen god för Lilla E satt och hällde ut kvarbliven sås på tallriken och slickade i sig den.
Pryl: Temugg.
Sysselsättning: Prokastinera.
Träning: Nej.
Kvällsnöje: Bara läggdags kvar nu, känns det som.
Att tillägga: Dagens Dagens får flankeras av två gifar från tv-serien som ödelägger mitt liv. Stiles är aningen frustrerad och Derek visar sin alfa-form. Ungefär så här ser mitt liv ut just nu. "Teen wolf" har sönder mig... Och jag har inte lust att vara med på bild.