lördag 1 oktober 2016

Surrender to the void-Dagens


Låt: "Tomorrow never knows" med The Beatles.
Outfit: Randig tröja från Monki, leopardmönstrade byxor från HM. Tyvärr utan fickor. Jag vill ha fickor. Fickor är praktiska på byxor. Det tycker tjejer också.
Smink: Inget.
Nagellack: Blood, teeth and bromance från Darling Diva polish.
Frisyr: Nytvättat, utsläppt och rent galet lockigt. Jag menar - jag får korkskruvslockar! Jag som trodde att jag hade "lite självfall" tills jag var 30, och inte visste att det kunde bli så här lockigt utan hjälpmedel innan jag slutade med schampo. Finns ungefär 100 anledningar till varför jag inte vill använda schampo, och bara en till varför jag vill - för att det är bekvämt.
Doft: Rain från Marc Jacobs.
Smycke: Enbart förlovnings- och vigselringarna.
Klocka: Inte det heller.
Frukost: Te och smörgåsar till säsongsavslutningen av "Mr. Robot". Say what?!
Fika: Kaffe med mjölk och hallonmuffins som Lilla E bakat.
Middag: Flygande Jacob med ris.
Pryl: Näsduk.
Träning: Nix pix.
Kvällsnöje: "Pixels".... Jag är inte riktigt nöjd med filmvalet, nej. Ska dricka gindrinkar också så att jag har lite roligt i varje fall.
Att tillägga: Jag vet - det ser ut som att jag precis dragit Cullen i svansen på bilden. Mest höll jag i den eftersom han slog mig i huvudet med den. Kanske därför jag gör den där minen. Eller så gör jag den där minen bara för att jag kan.