torsdag 21 april 2022

Orbit my life like a satellite-Dagens

Låt: "Heart attack" med Editors. Ny sedan igår. 
Outfit: Pyjamas.
Smink: Mascara, men det har jag tvättat bort nu.
Nagellack: Ingenting just nu. Planerar omlackning imorgon. Om jag orkar.
Doft: Nytvättat hår.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Näpp.
Läser: "A poem for every spring day". Månadsläser "Klubben" av Matilda Voss Gustavsson. Och så fortsätter jag beta mig igenom David Mitchells böcker, nu med "Black Swan Green".
Frukost: Chiapudding med vindruvor. Te.
Fika: Te och bananbröd.
Middag: Urmakarpasta.
Pryl: Näsduk. Mina allergier spelar typ rundpingis inne i huvudet på mig just nu.
Motion: Yogapass och hundpromenad.
Kvällsnöje: "Witcher". Äntligen kommit oss för att titta på den andra säsongen.
Att tillägga: Hade tänkt ta en bild idag, men så blev det inte.