torsdag 28 februari 2013

Februarifavoriter

Precis som januari så har februari varit en riktig skitmånad. Försöker hitta någon ljuspunkt och presenterar därför skitmånadens ljusglimtar, om jag hittar några.

Födelsedagsbarn: Goaste Perny fyllde år och bjöd till fjortis-kalas. Kan ha varit bästa kvällen på månaden faktiskt.
Kläder: Stickade tröjor att värma sig i.
Nagellack: Butter London Blagger. För att det är Tardisblått.


Tv-program: Glee, New girl och Gre's anatomy. Däremot gillar jag inte sändningsuppehåll i staterna. Tre jävla veckor får jag vänta på Glee! Fast nu är det bara en vecka kvar.
Träningspass: Promenader. Har en inflammation i ett muskelfäste och måste ta det lugnt. Trist.
Skolhändelse: Sportlov. Har varit riktigt jobbigt i skolan den här månaden.
Festlighet: Fjortskalaset jag nämnde här ovan. Absint... Mmmmm



Frisyr: Luggen är nu så lång att jag fäster upp den varje dag för att slippa ha den i ögonen. Ska klippa mig nästa vecka.
Pussgurka: Älskade maken. Min klippa.