tisdag 25 juni 2013

Dagens idag

Dagens porträtt av Lilla E.
Outfit: T-shirt med Beatlesmotiv, svart långkjol. You guessed it - H&M. Solglasögonen lånade från Lilla E. Kommer från Kapp Ahl.
Smink: Mascara.
Nagellack: Too yacht to handle från China glaze.
Frisyr: Nytvättat. Kliar som fan. Avskyr mitt shampo-beroende just nu.
Doft: Monoï från Yves Roccher.
Klocka: 21:33
Smycke: Armbanden och örhängen med stenar i olika färger. Sistnämnda från Indiska för länge sedan.
Fika: Te och rabarberkaka med vaniljsås i goda vänners sällskap.
Middag: Grillad kyckling, sallad och ugnspotatis.
Pryl: Fiskespö. Fick vara ifred flera timmar tack vare att älskade maken och barnen drog på fisketur.
Sysselsättning: Fika med goda vänner. Läsa. Spela Candy crush.
Låt:  "Strawberry swing" med Coldplay. Hör till min senast utlästa fanfic, med Coldplay-tema.
Kvällsnöje: Det jag gör nu - ungefär.
Att tillägga: Hej alla ni som tycker jag är en dålig vän som aldrig ringer. Min "telefonfobi" (sociala fobi) har nått en all time  high och jag fixar inte med den där prylen överhuvudtaget. Knappt ens för att messa. Messa gärna om ni vill något, men jag har väldigt svårt att prata i telefon överhuvudtaget. Till och med med mamma och pappa. Så ja... Sorry 'bout that.