onsdag 12 juni 2013

Skolavslutnings-Dagens

I'm not crazy. My mother had me tested.
Outfit: Klänning med svarta prickar från Monki, turkos tröja från H&M. Galet flin, arvegods.
Smink: Markerade bryn och mascara. Stundtals lite läppglans.
Nagellack: Beautiful disaster från Orly.
Frisyr: Ganska otvättat och ostyrigt. Testar Wen just nu.
Doft: Vanilla touch från H&M.
Klocka: Ej med på bild, men en från Storm med rent galet armband. Ska försöka få den på bild någon annan dag.
Smycke: Inte heller med på bild, men superfina örhängen med Horus-öga och lila sten.
Fika: Skolavslutning till ära bjöds det på bullar och drömtårta som min ömma moder kom över med, samt bondkakor som jag bakat själv. Kan vara så att lite kakdeg trillade in i min mun ogräddad.
Middag: Pasta med ost- och skinksås.
Pryl: Globalkniv och skärbräda.
Sysselsättning: Gå på skolavslutning. Fika. Dra igång mitt nästa tv-projekt som visst blev "Supernatural". Läsa. Bara vara. Lite så.
Låt: "Somebody loves you" med Betty Who. Alltså - ni måste lyssna på den här tjejen. Seriöst bland det bästa jag hört låta så här sedan 1987. Hon finns på Spotify också och jag tror att "High society" är min favoritlåt (hittills), men den har ingen video.
Kvällsnöje: "Mamma - kan vi titta på "Doctor Who"?" Så jag gissar att vi kommer titta på "Doctor Who".
Att tillägga: Jag tror jag har fått pest. Vad annars kan det vara som gett mig utslag och kliar som fan? Jaha - allergi...