lördag 22 juni 2013

Off to see my friends Dagens

Om ni tror att jag gillar att sitta i det här soffhörnet så tror ni alldeles rätt.
Outfit: Rött linne och svarta byxor från *trumvirvel* H&M.
Smink: Turkos eyeliner (IsaDora + Sleek), guldfärgad underliner (Make Up Store), rosguldiga kinder (Sleek) och läppglans (Lancôme).
Nagellack: Age of aquarius från Color club. Kom i senaste Glossyboxen. Freaking!
Frisyr: Nytvättat och jättelockigt.
Doft: Vanilla touch.
Klocka: Gul Zodiac.
Smycke: Mina armband, numera även med ett grått pärligt från Pilgrim som jag fick av sväronen när jag fyllde år. Och ett halsband med en nyckel.
Fika: Te i mugg med katt på.
Middag: Pizza tror jag. Beror på vad vi hittar på.
Pryl: Laddkabel till mobilen. Eftersom jag behöver ladda om den hela tiden på grund av skruttig mobiljävel. Pardon my french.
Sysselsättning: Slöa.
Låt: "Brand new colony" med Postal Service. Ibland vaknar man med låtar på hjärnan. Tror jag ska läsa om ficen som den är med i...
Kvällsnöje: Ska träffa Fantastiska fyran.
Att tillägga: En väldigt bra sak med den där teaterutbildningen jag gick är att jag fick fantastiska vänner på köpet. Fantastiska fyran kallar vi oss. Ska träffa dem ikväll så att vi kan ha mysigt innan en av oss drar till Skåne över sommaren. Om ni tror att jag längtar så tror ni rätt. Älskar dem!