måndag 24 juni 2013

Det blev en dag idag med-Dagens

Här sitter jag i mitt småstökiga kök och dricker absint. Och jag har inte vita tights på mig - jag är blek.

Outfit: Allt från H&M. Kort zickzack-randig kjol, t-shirt med tiger, grårandig huvtröja. Storfavoriten. Ska gifta mig med den.
Smink: Nej.
Nagellack: Cleopatra in New York från Deborah Lippmann.
Frisyr: Otvättad fläta.
Doft: Deo.
Klocka: Nej.
Smycke: Nej. Eller jo - vigsel- och förlovningsringarna.
Fika: Te.
Middag: Hemlagad hamburgare och pommes frites.
Pryl: Absintfontän.
Sysselsättning: Läsa. Undvika folk. Sova. Lyssna på musik. Gleeka.
Låt: Varje gång jag hör "Whataya want from me" med Adam Lambert vill jag krypa in i älskade makens famn och bara försvinna där. Samtidigt som jag sjunger med i refrängen: Just don't give up I'm working it out Please don't give in I won't let you down It messed me up Need a second to breathe Just keep coming around Hey - whataya want from me
Kvällsnöje: Läsa. Tv. Dricka absint.
Att tillägga: Nej. Ingenting. Det är en sådan dag.