söndag 2 juni 2013

Having a shitty day-Dagens

Så här glad har jag varit hela dagen. Utom när jag var skitförbannad.
Outfit: Randig tröja och t-shirt med Beatles-tryck, H&Ms herravdelning. Svart kjol från Indiska. Strumpor med kurbitsmönster från Rättviks hemslöjd. För närmaste inköpsställe se woolisar.se.
Smink: Nej.
Nagellack: Mint madness från H&M.
Frisyr: Otvättat och tråkigt. Uppnålad lugg och i tofs.
Doft: Deo.
Klocka: Nej.
Smycke: Bara förlovnings- och vigselringarna.
Fika: Te och vaniljmüsli med vaniljyoghurt. Jag gillar vanilj om ni missat det.
Middag: Lasagne.
Pryl: Vinglas med rosé. Skål påre!
Sysselsättning: Läsa. Bråka med barn. Vara arg och sur hela dagen. Tvätta.
Låt: Har inte lyssnat på mycket musik idag, men det lilla jag hört har varit Adam Lambert, Ratata och Elton John.
Kvällsnöje: Läsa. Antingen i "Niceville" eller min senaste fanfic, "To save a life" av HeyItsRay (eller RachelLovesKlaine)
Att tillägga: Söndagar är den värsta dagen på hela veckan. Tyvärr känns det som att mitt liv plötsligt enbart består av söndagar. Kan ni väcka mig när det blir måndag igen?

Bara för att jag är så sur får ni bonusbild i form av söt katt.