torsdag 21 november 2013

That's the way I believe like a neon prayer-Dagens


Låt: "Somewhere" med Scissor sisters. Märks det att jag ofta lyssnar väldigt mycket på ett visst band/en viss artist i perioder? Tänkte väl det.
Outfit: Svarta leggins och mönstrad t-shirt från H&M, vit kofta från Lindex/vännen E, svart kjol från Indiska, Union flag-strumpor från Scorett.
Smink: BB creme från Garnier, blusher och ögonbrynspenna från H&M, nudeögonskugga från Maybelline, lila mascara från Babor, läppbalsam från Balance me. För ibland sminkar man sig fastän man bara sitter hemma och ugglar.
Nagellack: Dorian Gray från A England. Kommer en balettinspirerad kollektion från det märket snart. Jag kommer bli fattig...
Frisyr: Uppsatt med uppbullad lugg och knut i nacken.
Doft: Immortal från Twilight beauty.
Klocka: Nope.
Smycke: Örhängen formade som hällristningar av solhjul från museibutiken i Tanumshede, dubbelring med ryggradsliknande kedja. Jag periodar på ringar just nu. Också.
Fika: Te och banan.
Middag: Veckans vego - gröna plättar med halloumi och sallad. Gott idag med.
Pryl: Hårnålar. Har fyra i håret just nu. Allt jag behövde för att fixera håret en hel dag.
Sysselsättning: Läst bok om hållbar utveckling för skolan, läst bok om någon utan själ för bokcirkeln, läst ut en fanfic för mitt eget höga nöjes skull. Och tittat på två avsnitt av "Supernatural". Känns slött men får väl anses vara produktivt ändå. Typ.
Träning: Eh... Nej. Attans också. Jag som lade till den här punkten som ett pepp. Funkat sådär om jag ska vara ärlig.
Kvällsnöje: Vet inte. "Dexter" kanske?
Att tillägga: Snart kanske jag kan få skriva ett riktigt glatt och skrytigt inlägg. Hoppas vi på.