fredag 22 november 2013

Tiny like a white lie-Dagens













Låt: "Somewhere" med Scissor sisters. Har lyssnat på den 10 gånger idag. Minst. Inte undra på att den fastnat.
Outfit: Svarta byxor och rödrutig skjorta från you guessed it.
Smink: BB creme från Garnier, ögonbrynspenna och blusher från H&M, nudeögonskugga från Maybelline, svart mascara från Max Factor, rosaish läppstift från Glossybox. Får man ha vitgliitrig eyeliner en vanlig hemmaskrotardag? Hade jag i varje fall, och jag skapade den med en ögonpenna från The Body Shop och en glittereyeliner från H&M.
Nagellack:  Boo från Dance legend. Så frikking fantastiskt!
Frisyr: Uppsatt i en rosettig knut. Man vet väl att roa sig.
Doft: Vanilla touch från H&M/La Rive.
Klocka: Union flag-Lambretta.
Smycke: Blå pärlor i öronen.
Fika: Te och rostad macka med lemoncurd.
Middag: Mumsiga räkor med ris.
Pryl: Hörlurar. Jag kan lyssna på "Somewhere" tiotusen gånger utan att störa någon och slipper höra barnen bråka. Så kallad win win.
Sysselsättning: Ännu en dag med läsning. Jag kommer drömma om bokstäver.
Träning: *visslar oskyldigt*
Kvällsnöje: Fredagsmys! Så fort vi bestämt en film.
Att tillägga: Tröttmössa på. Tror ni jag somnar om jag blandar till en russhian och gin?