torsdag 23 januari 2014

Forget your scars we'll forget mine-Dagens


Låt: "I swear this time I mean it" Mayday parade.
Outfit: Svarta leggins, randig skjorta och svart huvkofta. Såklart från H&M nu igen.
Smink: Ögonskugga från BellaPierre (egentligen en highlighter men det struntar jag i), svartglittrig ögonpenna från Elite, mascara från Max Factor, ögonbrynspenna, blusher och neonrosa läppstift från H&M.
Nagellack: Tulips to kiss you with från Nubar toppat med Skyscraper från H&M.
Frisyr: Lockarna idag presenteras av mina gener samt att inte borsta håret på hela dagen.
Doft: Vanilla touch från H&M.
Klocka: Nej.
Smycke: Örhängen/vingar från H&M. Ja, jag köpte dem för att jag gillar Castiel. So sue me.
Fika: Te och glass.
Middag: Pasta med svamp och skinka. "Som capriccosa ungefär" som älskade maken sa.
Pryl: Vattenflaska.
Sysselsättning: Lata mig.
Träning: Nej.
Kvällsnöje: Något.
Att tillägga: Och så var vi bara fyra...