onsdag 8 januari 2014

I'm cold as the wind blows so hold me in your arms-Dagens


Låt: "Kiss me" med Ed Sheeran
Outfit: Vinröda leggins, leopardfläckig t-shirt från H&M. När jag inte lagade mat hade jag på mig nya, übermysiga, röda hoodien också (som är från H&M den med).
Smink: Nej.
Nagellack: Poppy red från H&M.
Frisyr: Uppsatt med klämma.
Doft: Eau de Moi (ingen alltså).
Klocka: Nej.
Smycke: Örhängen från Indiska.
Fika: Te och kaka.
Middag: Veckans vego - gröna plättar med halloumi.
Pryl: Hörlurar att isolera mig från omvärlden med.
Sysselsättning: Få tiden att gå.
Träning: Nope. Försöker att inte ha dåligt samvete över det. Hade tänkt stavgå men det regnat hela dagen så jag har liksom ingen lust.
Kvällsnöje: Förbereda mig för det där kuratorbesöket som inte alls var idag som jag trodde utan är i morgon. Tur att jag dubbelkollade.
Att tillägga: Man märker på mina bilder i Dagens att jag inte mår så bra. Sedan julafton ser jag alltmer härjad ut. Idag får ni inte ens se ansiktet. Men jag har ett.