torsdag 22 maj 2014

Nothing you can do that can't be done-Dagens


Låt: "All you need is love" med The Beatles.
Outfit: Svart spetsklänning från H&M.
Smink: Nej tack.
Nagellack: Fortfarande Exterminate!-duon från Pahlish för jag är för lat för att ta bort det.
Doft: Syrén.
Frisyr: Kan jag inte påstå, har inte ens borstat håret idag.
Smycke: Mina vackra ringar.
Klocka: Nej.
Fika: Te och skorpa och massor med vatten.
Middag: Pasta carbonara.
Pryl: Läsglasögon. Sitter på nästan jämt numera.
Sysselsättning: Imitera en strandad val och ha skallebang.
Träning: Utgått på grund av skallebang. Skyller vi på. Fast mest är jag lat.
Kvällsnöje: Fortsätta imitera en strandad val.
Dagens ord: Fantasi är kanske intelligens som roar sig.
Att tillägga: Jamen hej värmen. Du är välkommen, men jag behöver ett par dagar att ligga och flämta och kvida lite, bara så du vet. Det är inte du - det är jag.