lördag 17 maj 2014

There's always room for common ground-Dagens


Låt: "You & I" med One Direction. Jag är förvånad själv över hur mycket jag älskar den.
Outfit: Top med hjärtan och pussmunnar från Top Shop, svarta leggins från H&M, förkläde från IKEA.
Smink: Vilar nyllet.
Nagellack: Cheeky från Orly har suttit på sedan i tisdags. Rätt så slitet nu.
Doft: Hårolja.
Frisyr: Flätan som vägrade ge sig av...
Smycke: Halsband i form av ett litet äpple från Modcloth, nitörhängen från H&M.
Klocka: Ingen alls idag.
Fika: Vaniljkaffe och lördagsgodis.
Middag: Veckans vego - zucchinifyllda canneloni med tomatsås och sallad.
Pryl: Godaste salladsdressingen, Karintorps tomatdressing. Köp den om ni ser den.
Sysselsättning: Sovmorgon, titta på möbler, handla, läsa, bädda rent säng, gosa.
Träning: Mental.
Kvällsnöje: Doctor Who.
Dagens ord: Everything has beauty. Synd att tröjan jag såg det på var en sådan där kort rackare, annars hade jag köpt den. Fanns på Vila.
Att tillägga: Jag åkte till skolan, ett beslut jag aldrig kommer ångra. Däremot kommer jag sakna min fina klass. För nu är det slut.