onsdag 7 maj 2014

We are alive in my dreams-Dagens


Låt: "Wolf and I" med Oh land.
Outfit: Svart linne, svarta leggins, röd hoodie från H&M, gröngulrandiga (sort of) sockor stickade av min underbara mamma.
Smink: *flatgarv*
Nagellack: Jenny från Shimmer. Ja, det heter som jag. Gissa varför jag köpte det?
Doft: Svett.
Frisyr: Sidfläta och kliande hårbotten. Jag blir tokig snart.
Smycke: Förlovningsring i gult guld, vigselring i vitt guld med diamant.
Klocka: *flatgarv*
Fika: Te och table water crackers. Hade glömt bort hur mycket jag älskar de där kexen.
Middag: Rostbiff med hasselbackspotatis, sås och sallad.
Pryl: Filt.
Sysselsättning: Inte mycket du...
Träning: *flatgarv*
Kvällsnöje: Inte en susning.
Dagens motto: If I need to put on pants the answer is no.
Att tillägga: Kul att se att min absintskola seglat upp som ett poppis inlägg den här veckan. Kan kanske bero på att absinten Grön Opal, som min kompis på Svensk absint släppte till försäljning i fredags, blivit vida omtalad då den är den alkoholstarkaste i Systembolagets sortiment med sina 72 volymprocent. Det är därför man spär den.... Den är jättegod förresten.