torsdag 28 maj 2015

I still need so much not to be alone-Dagens

Vadå? Har jag någon bakom mig säger ni?

Låt: "The astronaut" med Something corporate. Jepp, Andrew McMahon igen. Sorry not sorry.
Outfit:Djungelmönstrad byxa och prickig t-shirt från HochM.
Smink: Lite mascara och markerade bryn bara.
Nagellack: Limonade från IsaDora.

Frisyr: Tofs.
Doft: Rain från Marc Jacobs. Passar fint till vädret...
Smycke: Silverörhängen jag har fått av mina barn.
Klocka: Nej.

Frukost: Chiapudding med frön och granatäpple. Te.
Fika: Te och smörgås.
Middag: Hamburgare. Burgaren var aningen större än brödet.

Pryl: Tårtljus.
Sysselsättning: Baka, läsa, fira födelsedag. Pussas och bara vara.
Träning: Hundpromenad.

Kvällsnöje: Har precis vinkat av sväronen, päronen och svägerskan som firat min man. Och så har jag druckit prosecco! Det r alltid ett nöje att dricka prosecco.

Att tillägga: Älskade maken fyller alltså år idag. Så grattis älskling! Du har mitt hjärta.