söndag 17 maj 2015

Let me be the wallpaper that papers up your room!-Dagens

Gosa katt är det bästa som finns när man har ont.

Låt: "Every other freckle" med Alt-J. 
Outfit: Röd och blå-randig tröja och svart maxikjol från HochM.
Smink: Nej.
Nagellack: Queen of Scots från A England

Frisyr: Superslarvig fiskbensfläta.
Doft: Deo.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Nej.

Frukost: Bacon, ägg och rostat bröd.
Fika: Kaffe och choklad.
Middag: Pasta med broccoli och räkor.

Pryl: Är nykär i min body pillow.
Sysselsättning: Ryggskott.
Träning: Räknas det att jag blir svettig av att resa mig upp? Så ont har jag nämligen. Lyckades ta en kort promenad och spana in liljekonvaljblad i varje fall. Inte gick det fort inte...

Kvällsnöje: "Gone girl". 

Att tillägga: Kan man teleportera bort ryggvärk? Jag ställer upp som försökskanin om någon vill utveckla tekniken för jag orkar inte ha så här ont värst länge till. Har en riktigt dålig dag idag.