söndag 24 januari 2016

I let life fade away the colour of my dreams-Dagens


Låt: "Higher than higher" med Take That. 
Outfit: Gråa tröjor och vinröda sammetsleggins  från HM.
Smink: Nej.
Nagellack: Nej.

Frisyr: Tvinnat och knut.
Doft: Deo.
Smycke: Ringarna och örhängen.
Klocka: Nej.

Frukost: Te, macka.
Fika: Kaffe och godis.
Middag: Lasagne. Extra cheesy by order of Her Highness Lilla E.

Pryl: Hörlurar.
Träning: Dubbla doser hemlisen och en vinterpromenad.

Kvällsnöje: Så lite som möjligt samt sova.

Att tillägga: Jag har haft en rätt så jobbig dag idag med mycket ångest. Den bilden på mig när jag ler är för att jag tittar på en supergullig hund som vi mötte på vår promenad, en promenad jag behövde ut på för att få utlopp för min angst. Annars har jag mest isolerat mig i mitt soffhörn idag med hörlurarna på - typisk grej jag gör när jag har ångest. Så på samma dag kan det ta sig väldigt olika uttryck.