onsdag 24 maj 2023

Junis bullet journal

Tänka sig att det alldeles snart är juni! Min födelsedagsmånad, gubevars. Och som sådan petar jag in min favoritfärg - röd.


Vi börjar månaden med en kalenderöversikt, och texten till "Strawberry Fields Forever" av The Beatles, på grund av anledningar.
För vad är rött? Jo, jordgubbar. Och jag har en washitejp med jordgubbar. Pennorna jag använde var Tombows dual brush i färgerna 905 Red och 990 Light sand, samt en rosa och en röd fineliner från Adlibris.



Vad menar ni? Skulle jag ha dragit ett streck lite för långt? Kan jag väl aldrig tro...
Kassabok, månadsbok och nagellack.



Vanor, humör och en rad om dagen.



Min träning och min yoga med Adriene. Mätte inte alls fel. Förstår inte vad ni pratar om.



Och ett veckouppslag, som ser ut precis som de gjort i flera år vid det här laget. Varför laga något som är trasigt, och så där. 

Mer frukt i juli? Kanske?