måndag 23 augusti 2010

Nfu Oh!

Nä, det är ingen som kväver mig med en kudde. Jag har fått ett nytt lack i min ägo. Ett koreanskt märke som heter just Nfu Oh. Be mig inte uttala det. Jag har gått med i Nailmail (föga överraskande), en prenumerationstjänst för nagellack, och juli månads lack var alltså Nfu Oh. Jag beställde bara ett. Hur jag nu lyckades med det konststycket. Och så här ser det ut på naglarna.



Jag har här nummer 45, ett orangerött lack med stora glitterflagor i. Jag trodde allt att det skulle vara lite rödare och lite mindre orange, men jag är ändå nöjd. Det täckte fint med 2 lager. Och kolla flaskan!



Här är baksidan av flaskan. Spana in korsettsnörningen. Spana in fallet på kjolen. De små snirkliga detaljerna.

Här är framsidan av flaskan. Den har tuttar!! Och tittar man på den uppifrån ser korken ut som ett hjärta också. Vansinnigt läckert.
Frågan är om jag inte älskar flaskan mer än lacket.