torsdag 6 januari 2011

Dåligt humör

Idag är jag på ett sjujävla trist och tråkigt humör. Barnen härjar så jag håller på att bli galen. Har faktiskt pluggat in min mp3 i öronen för att slippa höra eländet. Hurts är bra mycket trevligare än barnskrik. Jag längtar en hel del efter att skolan ska börja igen.

Tänkte jag skulle förbereda mig inför min nya karriär också, och lyssna igenom ett yogapass jag har på cd. Och så funkar inte skivan! Gjorde mig inte direkt gladare...


Inte ens minnet av den här blåe herrn kan pigga upp mig idag. Annars tyckte jag att det roligaste på hela filmen var när Megamind väntade på Tighten och lekte med bilar på ett lite speciellt sätt. Kommer snart finnas i en dvd-samling i mitt vardagsrum.

Dags att gaska upp mig nu. Ska på kalas snart. Barnens ena kusin fyller 3 år nämligen. Måste vi fira!

Kan kanske passa på att fira att det här är inlägg 400 också? (Undrar om en kopp te kanske skulle hjälpa? Worth trying!)