torsdag 24 mars 2011

Tema favoriter: Grön

Sista färgen ur blir grönt. Passar väl himla bra såhär när våren äntligen börjar sprida sig över vårt avlånga land. Små söta blommor tittar upp i trädgården, träden börjar knoppas. Som jag har längtat har jag gjort har jag!


På tummen: China glaze Zombie zest, olivgrönt med massor av guldglitter. Från 2010 års Halloween-kollektion Awakening.
Pekfingret: Zoya Midori, vackert pärongrönt skimmerlack. Midori är för övrigt japanska och betyder grön. Så nu vet ni det.
Långfingret: IsaDora Go green, klargrönt krämlack. Har jag på tårna just nu.
Ringfingret: Zoya Ivanka, ganska skirt grönt lack med massor av glitter i guld och grönt.
Lillfingret: H&M Envy me, mörkt grönt skimmerlack som skiftar i blått eller guld beroende på ljuset. Precis lika snyggt som det låter.


Vänster till höger: China glaze Zombie zest, Zoya Midori, IsaDora Go green, Zoya Ivanka, H&M Envy me

Vad ska jag hitta på nu då? Något ni vill se? Kom med förslag!