lördag 11 oktober 2014

Called it!

Saker jag blir nöjd över - när jag gissar och gissar rätt.

Som när jag gissade att James Dashner skulle skriva fler prequels i sitt Maze runner-universa. Gissa vem som ska skriva minst en prequel till? James Dashner - that's who! 2016 kommer "The fever code" ut och jag tänker läsa den, jajamensan. Femte delen av vad som från början var en trilogi. Inte illa pinkat av en trähäst, som min ömma moder skulle uttrycka det.

Men! Jag är ändå ännu mer stolt över att jag gissade att nästa American Horror Story skulle ha cirkustema och eller freakshowtema, för gissa vad? American Horror Story: Freakshow började visas i USA i ondags och jag tittade på första avsnittet morgonen därpå och utbrast vid minst ett tillfälle i frasen creepy ass motherfucker. Så ja - lite läskigt och släbbigt kan det nog bli den här omgången också. Samt -

I CALLED IT!

Bildkälla Entertainment focus
Förresten - är man rädd för clowner ska man kanske inte titta på den här säsongen av American Horror Story. Just sayin'....