måndag 27 april 2015

Walked into the flames-Dagens


Låt: "Ghost town" med Adam Lambert. 
Outfit: Röd tröja och leopardfläckiga haremsbyxor samt stundtals en röd munkjacka - allt från HochM.
Smink: Inget.
Nagellack: Nakennaglar medan jag bestämmer mig.

Frisyr: Hårmunk.
Doft: Deo.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Ingen.
Fika: Te och äpple med jordnötssmör.
Middag: Djungelräkor? Alltså räkor i currysås med ris.

Pryl: Koppel.
Sysselsättning: Frukost, läsa, yoga, tv, läsa, lunch, hundpromenad, läsa, tv, läsa, "gosa" med katt, middag, hundpromenad, det här.
Träning: 
Det här är jag stolt över: yogapass för den praniska kroppen inklusive en lång andningsmeditation, samt två -2!- hundpromenader. Ibland händer det.
Kvällsnöje: Läsa ännu mer.
Dagens ord: "Jag vill ha något sött." En kvart senare: "Popcorn går också bra." -Stora J

Att tillägga: Vet ni - trots att jag sov jättedåligt i natt och jag var alldeles förträffligt trött i morse, så har det här varit en väldigt bra dag.