måndag 22 juni 2015

Razor blade lips-Dagens

En viss katt försökte rymma vid fotograferingstillfället, men jag fångade honom.
Låt: "Evil in the night" med Adam Lambert.
Outfit: Prickig t-shirt och djungelmönstrad byxa, HochM.
Smink: CC creme från Luméne, blusher från HochM, ögonbrynsgel från Model co, guldögonskugga från Chanel, mascara från Julia, läppbalsam från Love and toast.
Nagellack: Field fox från CND Vinylux.

Frisyr: Utsläppt. Fortfarande lite rosa. 
Doft: Vanilla touch från HochM/La Rive.
Smycke: Triskeleörhängen i trä från Etsy-shoppen Salted melon.
Klocka: Randig Lambretta Cielo.

Frukost: Chiapudding gjord på blåbär och kokosmjölk som jag toppade med min hemgjord granola. Och så dricker jag te till frukosten. Så klart.
Fika: Te och smörgås.
Middag: Ugnspannkaka med riven morot och lingonsylt.

Pryl: Säkerhetssele.
Sysselsättning: Veckohandla, läsa, trott jag ska bli änka när älskade maken klättrade på taket, fånga katt, vinka åt vän.
Träning: *fnyser hånfullt* Nej.

Kvällsnöje: Ingen aning.

Att tillägga: Så... Adam Lambert släppte sitt nya album för en vecka sedan och jag lyssnar så mycket på det att man nästan kan påstå att jag tar det intravenöst. Så. Bra!