måndag 24 juni 2024

Bullet journal i juli

Och vips sådär bara så har halva året gått. Det gick fort. Och eftersom det blir ny månad om en vecka så har jag så klart gjort nya sidor i min bullet journal. Jag var envis, för jag ville ha gult, och med lite vilja och om man kisar, så är det det. Till viss del i varje fall.


För att få till det gula valde jag en gul Tombow, 055 Process yellow. Svarta favoritfineliners från Sakura Pigma Micron. Och en washi med vattenmeloner, där det faktiskt finns med gula vattenmelonskivor. Och när ska man annars äta vattenmelon än under sommarmånaden juli?
Börjar med en månadsöversikt, och kommer troligen skiva in en dikt på den ännu tomma sidan, för det brukar jag göra.


Månadens bok (vet inte vilken det blir än), nagellack, och kassabok.



Träning och annat bus. 



Vanor, humör och en rad om dagen.



Ett av veckouppslagen. Slutade skriva dag och datum med gult efter det här, för det är lite väl svårt att se. Alla citat i juli har med meloner att göra. Börjar med ett klassiskt filmcitat. If you know, you know.