måndag 17 maj 2010

MacBlä

Jag såg inte hela Dokument inifrån igår, men det jag såg räckte bra. Känner att jag ätit min sista hamburgare på MacDonalds nu.


I och för sig åt jag den redan i början av augusti 2009, när familjen tuggade i sig lunch på en av de otaliga "restaurangerna" som finns i detta avlånga land. Ibland gör man saker för sina barn. Men aldrig mer att jag äter på MacDonalds efter det.

Jag tycker över lag att det är ganska släbbigt att äta där, men den där gången i augusti slog det alla rekord.
De hade någon sorts italiensk kampanj, och jag beställde en kycklingburgare. Det var slem mellan svampiga bröd. Superäckligt! Trodde det var bara den varianten som gjorde mig missnöjd, men efter igår börjar jag undra. Den hade väl legat i ett värmeskåp och väntat på mig en timme eller så.

Nä, jag håller mig till våra hemgjorda. Eller Max. Som gör burgarna när man beställer dem. Man får vänta, men det är det värt.