onsdag 29 september 2010

Om dagen idag

Idag har varit en härlig dag.
Vaknade tidigt, innan väckarklockan, och hann äta en ordentlig frukost innan jag lämnade barnen på skolan. Cyklade sen upp på stan för att delta i ett underbart yogapass för ryggen. Bokade in en tid för akupunktur så nu hoppas jag att jag kan få ordning på ett kvinnligt problem. Strosade lite på stan en stund.
Hämtade lilla E på skolan då hon slutade redan efter lunch idag. Slösurfade tills lilla A kom hem. Tog en lång dusch. Torkade håret.
Älskade maken kom hem och vi åkte med de två minsta barnen till Naturens hus (stora J är sjuk idag och låg och sov) och tog en rätt så lång promenad ner mot Hjälmaren.
Åkte hem igen och lagade mat. Tacos. Lilla E var salig och hon gjorde guacamolen. Alla blev mätta och belåtna.
Tittat lite på tv, ska nu lägga de små barnen och sen ska jag nog läsa och ta en kopp te innan jag lägger mig.
Gjort så lite men ändå så mycket.
Varit ledig.
Underbart.