onsdag 2 februari 2011

Vacker utan spackel

Läste på Aftonbladet (eller om det var Expressen, orkar inte leta rätt på var) att Carolina Gynning ska våga vägra smink en hel vecka! Wow... Hennes pojkvän hade nämligen sagt att hon var sexig vid ett tillfälle när hon inte var fixad till tänderna. Så hela den här veckan ska hon låta mejken vara och köra au naturelle. Fast hon ska gå på galej. Modigt va!

Själv har jag inte sminkat mig sedan nyårsafton. Har till och med osminkad feja på mina bilder på min yogablogg samt Bollywood Joys sida över instruktörer. Så här ser jag ut utan spackel.

Skitigt hår har jag också. Det är sånt man räddar med en fläta. Jag pysslar med mina naglar istället, mascara tar vi en annan dag. Fast imorgon ska jag på ansiktsbehandling. För det fick jag i julklapp och det är jag värd!