söndag 5 maj 2013

All dressed up and nowhere to go-Dagens

Fullt med gula detaljer idag. Fast det syns visst inte. Gult är inte fult.
Outfit: Leggins, t-shirt och skor från H&M (som sagt - borde bli sponsrad). Klänning Cubus. Rosetten om halsen är egentligen ett knytskärp till en klänning - från H&M...
Smink: Gul eyeliner med penna från Nyx och skugga från Sleek, samt pärlemovit skugga från H&M. Korall-läppar med läppglanset Lilian från Idun minerals.
Nagellack: Stuck in yellow från H&M Divided.
Frisyr: Nytvättat.
Doft: Vanilla touch. Behövde en varm doft idag.
Klocka: Gul Zodiac
Smycke: Mina armband och silverörhängen med cz från Esprit.
Fika: Te och Ben&Jerry's Half baked.
Middag: Citronkyckling med ris och sallad.
Pryl: En såndärn sladd som säkert heter något snajsigt som gör så att man kan ladda mp3-filer från datorn ner i den superskruttiga mobilen jag dras med. Jag vill ha en ny mobil. Och biljett till Peace & Love. Och gula byxor. Och minst tre tatueringar till.
Träning: Nej. Tror jag ska stryka den här punkten. Jag vet att man ska bli piggare och gladare av att motionera och det är väl egentligen precis vad jag behöver just nu, men bara tanken kan ge mig ångest så... nej. Vardagsmotion får duga just nu.
Sysselsättning: Så lite som möjligt. Har snart lyckats slösa bort en hel dag på ingenting.
Låt: "I am not a robot" med Marina and the Diamonds ringde i mina öron i morse. Finns redan med på min ständigt växande Spotify-spellista.
Kvällsnöje: Ingen aning.
Att tillägga: Ska aldrig mer säga att jag har bra dagar. Backfired on my ass. Har haft en dålig dag idag alltså.

Kisar på grund av inga solglasögon.