torsdag 16 maj 2013

Dagens Dagens


Outfit: H&M igen, inga överraskningar där. Röda byxor, svart t-shirt och randig tröja som jag funderar på om jag ska bosätta mig i för den är så gosig. Just den har jag hittat på herravdelningen igen, Divided.
Smink: Tycker ni jag ser lite blek ut? Bra. Är teatersminkad och ska vara blek nämligen.
Nagellack: Camelot från A-England. Kommer vara svart ett tag nu.
Frisyr: Plattat.
Doft: Nämen... Inser nu att jag glömde det idag. Jaja...
Klocka: Svart antik Revue Sport. Ärligt snodd från älskade maken.
Smycke: Mina armband - as always.
Fika: Te, banan, kexchoklad och chokladboll. Jag är en gottegris.
Middag: Tacos.
Pryl: Mintgröna solglasögon. Gissa varifrån? Just det... H&M....
Sysselsättning: Publikrep, läsa fan fics, gäspa.
Låt: "Aftermath" med Adam Lambert. Har haft den på hjärnan sedan det ögonblick jag öppnade ögonen igår morse. Gör inget. Bra låtar är okej att ha på hjärnan.
Kvällsnöje: Jag gissar på tv. Kanske klämmer iväg en film som tar upp plats på hårddisken.
Att tillägga: Drabbades idag av känslan att jag har slösat bort mitt liv totalt. På vad då? Ingenting? Vad har jag gjort som gör mig lycklig och vad vill jag göra med de år jag har kvar? Leva upp till någon annans förväntningar som jag gjort hittills? Nej, jag vill ju inte det.