onsdag 5 november 2014

I just wanna see the stars with you-Dagens


Låt: "The fault in our stars" med Troye Sivan. Lyssnade på den nyss och började gråta. Och jag blev ett hulkand vattenfall när jag såg videon. Kan väl säga som så att jag inte riktigt vågar se filmen. Än. 
Outfit: Djungelbyxa, t-shirt med Beatlesmotiv, röd huvtröja. Allt från HM.
Smink: Nästan så jag glömt bort vad smink är...
Nagellack: Goth från Orly. Milt sagt väldigt avskavt.
Doft: Deo och kokos.

Frisyr: Fläta.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Ingen.
Fika: Te och banan.
Middag: Kycklinggratäng med ris. Så *svär* gott.

Pryl: Glasskopa.
Sysselsättning: Läst, tittat på tv, pladdrat. Som vanligt alltså.
Träning: Promenad.
Kvällsnöje: Ett glas vin och lyssna på musik.
Dagens ord: Hejdlöst gapflabb.

Att tillägga: Såg en blommande ros i en trädgård när jag var ute och gick idag. Så här års? Supervacker var den i varje fall. Och rosa.