torsdag 6 april 2017

Be still be calm be quiet now my precious boy- Dagens


Låt: "Lullaby" med The Cure. Nostalgitrippar lite bara.
Outfit: Klänning från H&M, leggins från Lager 157.
Smink: Som synes inte. Jisses vad glåmig jag ser ut.
Nagellack: Aspen från Zoya.
Doft: Bara jag.
Smycke: Strassörhängen från Esprit.
Klocka: Ingen idag.
Frukost: Sov länge idag så jag nöjde mig med yoghurt och granola. Och te!
Fika: Te, äpple med jordnötssmör.
Middag: Pasta med aubergine och mozzarella. En favoriträtt jag har.
Pryl: Champagneglas. Älskade maken och jag har Bubbly Thursday nämligen.
Träning: Promenad med lelle voffsingen.
Kvällsnöje: Blir nog bara lite läsning. Inte mer spännande än så.
Att tillägga: Det har hänt. Jag har börjat tvätta håret med schampo igen. Fast det var några dagar sedan sist, så icke nytvättat hår på dessa bilder. Däremot inoljat.