tisdag 24 augusti 2021

Septembers bullet journal

Så var det dags igen för månadsskifte, och då har jag så klart gjort i ordning nya sidor i min bullet journal. Redan förra gången det bar sig hintade jag om att jag trodde det kunde bli lila och galaxer i september, och det blev det också. (Jag vet redan vad jag ska för oktobertema också.) Slängde in lite planeter också, för att fylla upp där jag tyckte det kunde behövas. Tema rymden alltså. Och ett sådant ser ut lite såhär. 


En månadskalender inleder månaden, precis som vanligt. Tittar knappt ens tillbaka på det här uppslaget när jag väl har gjort det, så det som blev lite fel här kommer inte störa mig mer från och med nu. 


Kassabok delar som vanligt plats med månadsbok och nagellack. Nytt för den här månaden är den egna kassakollen för yogan, för nu är det äntligen dags för klasser igen. Om det inte kommer nya direktiv från FHM såklart.
Jag har ingen som helst aning om vad jag ska läsa som månadsbok i september, men det där brukar ge sig så småningom. Poesi kanske? Eller repetition från yogautbildningen? Eller historia? Eller bara en bok som ser skrämmande tjock ut? Har lite att klura på där.


Ännu ett uppslag där jag gjorde lite fel. Förstår inte hur jag tänkte där. Tur att det finns vita klistermärken att applicera på misstag jag gör. 
Annars är det vane- och humörkollen, som som vanligt samsas med "En rad om dagen".


Precis som vanligt under 2021 så samsas de huriga sidorna på ett uppslag. Yoga med Adriene varje morgon går nu in på sin sjunde månad. Jag vet som vanligt inte temat för månaden än, det brukar släppas sista söndagen i månaden, så här kommer jag fylla i mer allteftersom. Den övriga träningen jag gör, styrka kondition och min egen yogadisciplin, är något jag fyller i allteftersom dagarna går under månaden. Här med en käck liten uppmaning om att fortsätta. Av en massa anledningar har lusten att träna varit den sista tiden. Men jag gör det ändå. Yay me!


Veckouppslaget för veckan som inleder månaden ser ut så här. Faktiskt ser alla veckor i september i stort sett likadana ut, för det blev enklast så för mig.
Och nu är det dags för mig att sätta mig och skriva in alla datum som jag redan vet att något händer på. Pengar som dras, möten som är inbokade och annat.