tisdag 31 januari 2023

Januarifavoriter

Månadens sista dag, och sedan massor av år betyder det att jag sammanfattar månaden och försöker hitta vilka favoriter jag har haft sedan sist. Det brukar gå ganska bra.
Januari har bjussat på gråväder mest hela tiden,men humöret har för det mesta varit bra. Mycket sociala grejer (födelsedagar, Plejaderna mm) har dock gjort att det har hänt att jag känner mig socialt utbränd. Skulle behöva några riktigt lugna dagar. Fram till dess - favvisar!

Bok: "En bättre värld" av Anthony Doerr.

Film: "På västfronten intet nytt". Nominerad till ett gäng Oscars, så det är inte bara jag.

TV: "This is going to hurt". 

Nagellack: Amy från London Grace


Skönhet: Mellanrumstandborstar. Tar lite längre tid att vårda tänderna, men jag gillar att jag äntligen får rumpan ur vagnen och gör det här extra steget.

Extra speciell rolighet: Chilipojken har tagit körkort! 

Favoritinlägg: Topp 20 av nagellacken jag bar 2022. Det var inte lätt, men jag är fortfarande nöjd med mina val.