tisdag 30 april 2013

Aprilfavoriter

Den här månaden alltså... Glad att den är slut nu. Sköna maj och allt det där. April blev månaden då jag helt tappade lusten till nagellack. Det är ungefär det jag kommer minnas. Och med tanke på hur mycket jag gillar nagellack egentligen så...
Nåväl. Lite som var bra kan jag kanske hitta om jag gräver lite.

Födelsedagsbarn: Min mamma, min katt och min svärfar.
Kläder: Jodå, har hittat mig fina t-shirts och ett eller annat par byxor som jag hyser ömma känslor för. För att inte tala om mina Converse med Union Jack-mönster! All kinds of happy there.


Nagellack: Har varit lite stiltje där som sagt. Eftersom jag inte räknar in indie-lack här kan jag knappast räkna in mina egna som varit det enda som varit kul (ungefär) på den fronten. Jag har dock gett en fyra i betyg den här månaden så priset går till Swinger från Butter London.
Tv-program: Som vanligt "Glee" även om Lilla E och jag varit skitdåliga på att titta på säsong 3 den här månaden. Whats up with that? Dessutom - bara två avsnitt kvar av säsong fyra. Yikes! Kommer bli besvärligt att vänta på säsong fem känner jag.
Träningspass: Nej.
Skolhändelse: Att få manuset. Äntligen!
Festlighet: Grillkväll hos Perny inklusive absint. Samt såklart Bond-kväll med Fantastiska fyran.

Det BLIR suddigt efter ett gäng gin & tonic.
Frisyr: Tankar om lugg. Spara ut eller kapa? Behöver bestämma mig snart tror jag.
Pussgurka: Fantastiska fyran.Vet inte om jag skulle hålla ihop utan dem. Love you!