måndag 22 april 2013

Ganska fåordig Dagens


Outfit: Röda byxor och leopardmönstrad t-shirt från H&M, vit kofta från Lindex/present. Katt från Örebro katthem. Syns att hon älskar att gosa med mig va? Även med på bild idag är nallen Kalle som jag fått i cheer up-present av en av mina klasskamrater. Thank you!
Smink: Nästan osynlig. Lite guldeyeliner fick räcka idag.
Nagellack: En naken hand och på den andra testar jag just nu inte mindre än två olika av mina frankenlack, nämligen Teenage dream och You are perfect to me.
Frisyr: Nytvättat och utsläppt.
Doft: Vanilla touch.
Klocka: Tissot PR100 i bicolour.
Smycke: Mina armband, stjärnfall i öronen och bi om halsen.
Fika: Te och banan.
Middag: Pasta carbonara.
Kvällsdrink: Apelsinjuice.
Pryl: Kalle.
Träning: Nej.
Sysselsättning: Skola, Odd Fellow.
Barnabråk: Inte vad jag har märkt. Ska fråga älskade maken. Nej, det har de inte varit.
Låt: "Whataya want from me" med Adam Lambert.
Har lagt en länk till min bloggspellista på Spotify här vid sidan av också. Innehåller i stort sett alla låtar jag någon gång haft med på bloggen förutom julsånger. Sånt spar vi till december.
Kvällsnöje: Det jag gör just nu. Slösurfa alltså.