tisdag 28 juli 2015

I got two hands a beating heart and I'll be alright-Dagens


Låt: "Girls chase boys" med Ingrid Michaelson. 
Outfit: Tröja och byxa från HochM.
Smink: Prövar en läppenna och n ögonskugga som jag fick i min sista Glossybox. Och så lite mascara.
Nagellack: Fotheringhay castle från A England.

Frisyr:  Tofs.
Doft: Vanilla touch från La Rive/HochM. HochM har gjort om sitt beautysortiment och jag är livrädd att den här ska ha försvunnit från hyllorna. Länge sedan jag besökte en fysisk butik med andra ord.
Smycke: Ringarna och röda blomformade örhängen.
Klocka: Nej.

Frukost: Overnight oats med chiafrön och blåbär toppad med kokosflagor, pumpakärnor och solroskärnor. Alltid te.
Fika: Te och födelsedagsfika.
Middag: Korv "Stroganoff" med ris. Blandad sallad.

Pryl: Nagelolja.
Sysselsättning: Inte mycket med tilläggen födelsedagsfika hos svärmor.
Träning: Hundpromenad.

Kvällsnöje: Sova tack.

Att tillägga: Känner mig väldig trött och matt i kroppen. Tror det får bli en tidig kväll för mig.